July 20, 2005

.:: Sedih dan Pedih ::.



Saat ini b'mcm2 perkara yg bermain2 di fikiran aku nih ...
bulan ni aku baru start keja di DFN ENT ... nampak nya sgala yg di janjikan spt tidak di tepati ..
aku keletihan , aku kesedihan dan aku kepiluan ... tak tau mcm mana nak tersuratkan apa yg tersirat di hati ku ini ... segalanya aku pendam hgga aku tidak dpt tahan ...
mungkin ini adalah dugaan dan ujian dari Allah swt kpd diriku yg kekadang melupakan
kewujudanNya ... aku pasrah dan sedar di atas segala kesilapan yg tlh aku lakukan ....
aku redha dgn hukuman yg telah di berikan olehNya ... "Ya Allah Ya Tuhanku .... berikanlah hambamu ini petunjuk dan hidayahMu ke jalan yang benar iaitu jalan yang Engkau redhai"....

Penat , letih , sedih , pedih itu aje lah yg mampu aku cakap kan .... smpi rasanya nak menjerit pon ade , nak mati pon ade ...?? (died?) , nape lah aku ni berfikiran sempit cam tu ... tp mmg lah setiap saat kita mmg kena ingat mati ... tp kita aje yg kekadang tidak sedar ....
3 minggu aku keja 1 hari suntuk .... nak kluar pon tak boleh , nak balik kg pon susah .... kesian kat family aku .... aku rindu sgt kat mereka .... biasanya time cenggini lah adik beradik aku berkumpul di rumah .... masak bersama2 , makan bersama2 , berborak .... aku rindukan hilai tawa mereka .... kekadang terlintas di fikiran biarlah aku yg pergi dulu ... aku tak sanggup melihat pemergian mereka terutama skali mama n abah ..... mereka lah org yg paling aku syg sgt kat dunia ni ...

Aku ada impian sendiri yg aku fikir aku akan tunaikan sebelum aku kahwin .... aku nak sgt
memberi kebahagiaan dan kesenangan kpd mama n abah sbb aku nak mereka berasa bersyukur sbb melahirkan aku di dunia ni ... aku nak sgt balas jasa mereka ... w/pon kekadang aku rasa tidak mampu ... sbb itu lah sehingga skrg , aku tidak mampu utk menerima kehadiran
org lain dlm hidup aku , aku minta maaf kpd mereka yg pernah menagih kasih pd ku ... aku tidak mampu utk menerimanya di saat ini .... sekali lg aku minta maaf ...

Naper lah hari ni aku sensitif sgt ... akekeke puas dah aku nangis .. tak de org pon kat kedai so bleh la aku nangis puas2 .... sedap plak telinga aku ni dgr lagu ni tema citer 'Full House' ... citer paling best takat ni kat 8tv , dah berapa episod aku tertggl ... tak peduli bila aku ade duit lebih ku akan beli CD nya jugak .... huhuhu bengang siot ... nape lah aku tak dgr cakap mama n abah supaya keja bln 9 aje ... boring plak tak keja , nak beli pa pe kena minta mama n abah duit tu yg tak best tuh ...


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome