November 30, 2008

.:: Emo Gurlz ::.


serius aku betol2 emo hari nih ... kesedihan yg x dpt nk di bendung lagi .... dugaan demi dugaan mendatang yg menyebabkan aku seperti hilang kesabaran utk menghadapinya .... Keyakinan aku hilang, semangat aku juga turut hilang ....
Tuhan ku berilah hambaMu ini petunjuk dan hidayah untuk ke jalan yang benar iaitu ke jalan yang Engkau redhai ... Berikanlah hambaMu ini kekuatan iman dan ketabahan supaya aku dapat menghadapi segala bentuk ujianMu dengan kesabaran....
Aku berharap supaya 'dia' dapat menghadapi tekanan perasaan yang di alaminya ... Aku berharap supaya dia cepat 'sembuh' supaya 'dia' tidak lagi menyusahkan anaknya , aku , ibubapa ku dan keluargaku ... Aku berdoa dan berharap supaya Allah swt memberi petunjuk dan hidayahNya kepada 'dia' untuk menjadi seorang insan ... iaitu akan menjadi seorang ibu yang menyayangi anaknya , seorang anak yang menghormati ibubapanya, seorang adik yang lemah lembut kepada kakak2 dan abang2nya ... juga sebagai seorang teman yang baik kepada rakan-rakannya ...

♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome