April 1, 2009

❤ Letter

Sedihnye yg teramat sgt ari nih .... :-( ... Bila aku termenung je mesti menitik air mata terkenangkan hubby ... Menyesal plak bile marah2 dia smlm ... Mesti dia malu dgn sikap aku smlm ... Aku pon smpi x leh nk kawal emosi je smlm ...

Tp bila aku bukak kedai je rini ... Bila aku terpandang sekeping kertas beserta sebentuk cincin diatas keyboard nih ... langsung aku x leh nak kawal emosi huhuhu....

Bila aku baca surat tu lagi lah ... buat aku rasa terharu bile hubby suoh terima cincin tu balik n berkata 'walau macam mana pun saya sangat sayang & cintakan awak, awak jelah yang bertakhta di hati saya sampai bila2.....' .... so touch ... tak pernah2 nye dia bg kat aku surat walau gaduh mcm mane pon ... waktu tu takut betul klau aku akan kehilangan dia ...

Satu hari dia membawa diri dan aku tak tau dimana nak mencari ....


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome