February 11, 2009

❤ Sempena Beshday Affiz

16.01.2009 merupakan beshday my bf ... sebelum waktu tu kami ade sedikit salah faham sehingga terbawa2 pada hari beshday nye ... Pada waktu tu pon aku tgh buntu cam ne nk meraikan hari lahirnye dan nak hadiahkan ape ... So dlm waktu berfikir tu satu keputusan telah aku buat ... iaitu aku nak hadiahkan segala peralatan utk buat burger ... coz dia pernah cakap nak bukak kedai burger di depan cc aku nih ... hmmmm ....

So, aku lari ke Banting kejap utk membeli peralatan burger ... dalam perjalanan balik pulak aku berpk2 cam ne caranye nk bagi hadiah tuh ea ...? aku ni kan ego ... hehehe ...

Akhirnya apabila regular customer aku bagi idea supaya kami meraikan harijadi nye di Kelab Karaoke yg terletak di Pekan Tg Sepat aku terus setuju coz hubby mmg ske berkaraoke ... So regular customer aku tu pon dia kate nk join skali n siap buat plain skali ...

Harap-harap semuanye akan berjalan dengan lancar ... :))


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome