May 10, 2009

❤ Selamat Hari Ibu

"Selamat Hari Ibu Mama ..... Mmmuahhhh!!! Aku kucup pipi & dahi mama sewaktu hendak pergi bekerja ... waktu tu Mama tgh leka menyiram pokok cili yang di semainye .....

"hmmmmm .... adek nak bagi hadiah ape kat mak nih sempena hari Ibu nih ...??"

Actually kami adek beradek & Abah dah berpakat nak meraikan Hari Ibu pada hari ini.... Masing-masing collect seorang RM 10.00 utk buat jamuan pada hari ini .... Cadangan nak buat Mee Kari iaitu menu kesukaan Mama .... tp my bro mintak tambah menu iaitu Mee Laksa ... Menu kegemarannya ... tu dia yg sponsor lah ... Kak Wan plak sponsor Kek tp my bro cakap tak yah beli coz isterinya nak wat kek sendiri ...

Aku ni pulak tgh pening nak bagi hadiah ape kat Mama...?? Dalam pale otak ni ingat nk bagi sejambak Bunga Ros Merah atau Orchid Butterfly ... Tp bile di fikir2kan balik Abah baru belikan Mama Orchid Butterfly 2 pasu & Anggerik 2 pasu ... hmmmm ... Bagi bunga ros ajer lah ... hope Mama dpt terima ..... So, aku pon decide beli bunga ros merah 3 tangkai dan suoh amoi kedai bunga tu hias cantik2 ... kononnye mcm nk bagi awek lah hik.. hik.. hik..

Kate kak Ina selaku ketua tukang masak ... buat jamuan tu kul 4.30 ptg... So, aku pon balik lah kul 4.00 ptg .... Bile aku balik je rupenya derang dh celebrate ...?? adesh.. bengang tol lah ... dah tu segala makanan semua dah licin ...?? aku cuma dpt tempiasnye ajer ...?? huhuhu ... derang cakap aku dah terlambat .... :( nak wat cam ne kan ...

Tp paling besh aku tgk Mama lah kan ... bertuahnye badan ... dalam melayan karenah anak yg tak sudah2 dpt jugak mama hadiah ... My bro kasik rantai tangan emas seutas ... kak wan kasik baju kurung sepasang siap bersulam ... n adek badek yg lain tak tau lah aku coz tgh bengang kan ... tp tu lah yg aku nampak .... Pape pon We Luv U Mom!!!! ...




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome