October 24, 2009

❤ Persiapan Majlis Perkahwinan



Wedding Tickers



Hmmm... rasa mcm x percaya aje lagi 2 bln aku bakal melangsungkan perkahwinan ku bersama Affiz... InsyaAllah, byk juga persiapan yg telah kami lakukan, termasuk cr rumah sewa hehehe... saje nk hidup berdikari ...

Antara barangan yg telah kami beli ialah bunga pahar utk letak di pelamin, bunge telor utk tetamu plak aku gunakan kreativiti mama n aku lah ... nk wat kelainan siket ala2 tradisional gitu , lepas tu mggu lepas aku n affiz g Nilai 3 utk survey ... so sempat jugak lah aku beli wedding gift n paper bag... coz tgk harga berpatutan kan...

Baju nikah pon dah tempah ... baju tu semua aku tempah dgn kak wan, warna putih cream utk lelaki n utk aku putih pink... hehhehe... nk nmpk younger2 siket kan hehhe... Lepas tu abah baru balik dari Indonesia so rupenya abah belikan bahan baju utk nikah aku nanti, baju broket n batik jawa.... Alamak nk tak nak kenalah pkai baju ala2 jawa masa nikah nnt... x nmpk pelik ker...?? hehehe... smlm aku tempah baju tu upah nye aje RM100 haiya....

Kemudian antara persiapan yg dh kami buat ialah tempah mak andam ... hehehhe... amik full pakej yer, siap pelamin + baju berinai + baju sanding + tukar2 baju 4 pasang siap lelaki punye ( gaun , kot) (kimono) (puteri cina) (baju jawa) + bilik pengantin ( fresh flower ) + ( hantaran utk kedua2 belah pihak - fresh flower jugak ) ... semuanye RM2000++ ... ok ker..??

Hmmm kameran yg penting, pon aku dh tempah dgn member aku nih ... siap editing , amik pic masa nikah , tukar2 baju , mlm berinai , nikah n outdoor dia suggest amik kat Goald Coast Bagan Lalang... semua tu siap album bawah RM1000...

Selain tu, kad jemputan pon aku dh siap create ... buat sendiri aje tggl print color nnt ... tggl nnt aku dh order v-box sebanyak 1000pcs... tu share dgn abah lah ... aku nk 300pcs hehhehe... pon derang tgh siapkan artwork nye...

Ya Allah Ya Tuhanku aku bermohon kepadaMu permudahkan lah urusan Majlis Perkahwinan kami nanti , Amin....

♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome