January 20, 2010

❤ Malam Berinai



Hihihi saje je teringin nk pakai baju2 ni semua .... tp aku teringin nk pkai kimono ... tp mak andam tu ckp takut x muat plak nye ... hrmmmm act bnyk impian perkahwinan ku yg x tercpai oleh angan2 ku ... tp aku redha asalkan majlis tu berjln dgn lancar ... so aku abaikan jer la ...

antara impian aku yg paling aku teringin nk wat yer la.... aku nk pelamin fresh flower ... dh order dh pown ... tp bunga ros tu bleh x smpi plak kat tangan aku ... ampesh aje kan ... pastu cameran tu janji nk wat sesi outdoor kat Sepang Gold Coast ... tp dia ckp ari nk hujan ... mmg la kat sini nk hujan , tp kat sane kite x tau g kan ...??? aku mmg kepingin sgt ... so, itu yg paling aku terkilan .... berjanji tp x di tepati ... huhuhu dh la kawin naik pelamin sekali seumur hidup...???







♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome