August 11, 2014

Sedut Usia ...?

Assalamualaikum, salam bersiaran semua ... entry kali ni, nak cerita pasal sedut usia/umur ..... eh pernah dengar ker ...? heee .... try korang tengok gambar tu ... itu saya bersama suami hari raya 2014 ... umur suami 26 tahun, saya pula dh 33 tahun .... jauh kan bezanya ...? 7 tahun tu .... bak kata Ustaz Kazim Elias dalam segmen .... "Kalau Dah Jodoh" di Astro Oasis .... hahahaa

Tengok pd gambar tu, betul ke suami nampk lebih matured dari saya ...? sebab pergi beraya rumah sepupu sebelah suami ... dia cakap suami nmpak matured, saya pulak nampak muda mcm 20-an ... kih3, kembang kejap laaa jugak ... dia cakap lagi mungkin saya dah sedut umur suami, tu yang suami nampak matured ... so kami ni macam ade chemistry laaaa begitu ...

Ape2 pon doakan jodoh kami, moga Allah swt berkati dan berikan keredhaan dalam hubungan kami sehingga ke Jannah ... Aminnnn ...



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

3 comments:

Hanie said...

asalam...selamat kenal ye!!!
aah la..mmg nampak muda la...hihihi

Hanie said...

salam kenal..

yee..mmg nampak muda la.. hihihi

Acik Wawa said...

salam kembali Hanie hahaha mude laaa sangaaattt hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome