December 26, 2016

Aku Dah Penat


Assalamualaikum wahai kawan-kawan blog semua, semoga Allah swt permudahkan segala urusan kalian didunia dan akhirat nanti. Entry saya kali ni 'Aku Dah Penat' huhuhu, maksudnya .... hahaha, nampak tak muka yang dah penat tu,errrmmmm ...

Tak tau dah naip apa, sebab hanya untuk meluahkan perasaan di blog sendiri lepas luahkan segala-galanya pada Allah swt .... Semoga Allah kurniakan aku kesabaran di tahap yang tinggi dan moga Allah berikan ujian yang termampu untukku hadapinya di masa hadapan ...

Tersepit dan menjadi mangsa keadaan daaan itu laa apa yang dah berlaku. My Sibling, my Mak yang masih kurang memahami situasi yang harus ku harungi ... ke aku yang tak memahami keadaan mereka....? ke aku yang mementingkan diri sendiri, ke aku yang tidak boleh terima teguran...? ke aku yang kurang sabar, ke hati aku yang tak bersih...? Allah ...

Sudahnya, betullaa kata pujangga 'Silent Is Better' .... mungkin juga itu yang terbaik, dan itulah yang sedang aku buat .. diam, diam, diam biarlah sampai bernanah, biarlah Allah swt saja yang tahu ... Aku dah putuskan untuk buat begitu ... tapi makin lama makin pijak kepala pula ya ... ?? dah STOP .. takut bila aku teruskan lagi, hati aku jadi hitam pula .... Nauzubillah ...

Carilah perhatian Allah swt bukan dari manusia yang jahil!


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome