January 7, 2005

:: Bz Giller ::


erm hari ni merupakan hari yg paling bz bagi aku.....sampai aku jadi pelupa...ada budak baru masuk kat Gemikom namanya Zuhan lepasan Dip IT dr PUO so aku juz ajar dia buat praktikal camner nak Install n setting streamyx al hamdulillah dia dpt tangkap dgn cepat....aku lunch dgn abg ari nih huhuhu kesian kat abang aku yg sorang ni tak abes2 gadoh dgn bininya nak menangis aku dengar.... dah takdir dia nak wat camner kan...? erm sayang jugak abg kat aku dia kata kalau aku ada masalah plz cakap kat dia .... aper2 lah masalah duit ker , ada org buli aku ke , ada orang aniaya aku ke , masalah keja ke plz btau dia akan tolong tu yg tak sampai hati nak dengar tuh ...... erm ptgnya pulak aku g pasang streamyx dgn Zuhan kat area Morib kat El Azhar Camp wah best tu kem dia kat tepi laut ....

♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome