January 18, 2005

:: New Fwend ::

seronok jugak dapat berkawan dgn sorang mamat nih si Zuhan namanya, dia amat memahami aku sebagai seorang pompuan tu yang bestnya kalao berborak dgn dia .... siap boleh discuss pasal hati dan perasaan tuh .... ok lah cam tuh kot. Actually windu gak kat blog nih coz aku pon dah lama tak type ..malas ... . minggu ni n minggu lepas merupakan dugaan hebat aku , aku bleh protes tak datang keja hari sabtu n ahad nak mogok lah konon , tapi alhamdulillah masalah aku dah settle dgn pertolongan Tn Hj Safie dan Ust Hamdan harap2 dorang memahami situasi aku . Ni dah 4 mlm aku tdo kat umah abg sas dgn abah sbb dorang gadoh laki bini , tapi al hamdulillah semalam diorang dah berbaik kot , hope so lah sbb dah 2 minggu kak AV tak bleh umah kesian kat abg plak so sebelum aku g keja kenalah sediakan breakfast utk abg sbb dia pon takde selera makan . Mlm ni pon tak tau lagi maybe aku tido kat situ lagik sbb abg kat Rawang dgn kak AV .

Hahahahaha ada orang mempersoalkan aku kenapa aku tak kawin lagi maybe ada something wrong hehehhehe sampai macam tu skali diorang pk siap nak carikan aku pakwe , suoh mandi bunga biar betul , tak percaya kat takdir ape dorang nih . Aku pon rilex aje dorang plak yg gabrah hye macam2 manusia kat muka bumi nih .

Keta dah 3 bln tak bayar dah nak botak kepala nih macam2 nak kena pk tapi dlm byk2 masalah nih macam mana badan aku bleh naik secara mendadak nih pelik betul , macam tak percaya aje . Sakit hati tgk body aku nih ....




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome