March 21, 2005

:: Anchor Personality ::


Yeah .... my bro belagak ari nih .. bengang aje aku .. ye ye suoh aku beli the star ari nih .. ingatkan ada ape , nak cari keja yg bagus ke , aku katalah yg aku x pandai baca paper BI .. di paksanya suoh aku beli jugak ...rupanya dia masuk paper kat bahagian Anchor Personality ... erm .. banggalah sikit .. my bro mmg layak , bukan lah nak meninggi diri , dia tak aku ajer yg berasa bangga sbb ada abg cam dia .. w/pon gaji beribu , ada pangkat besar dalam usia muda ... tapi dia tetap Sastero Mundagir yg aku kenal dari dulu .. love u bang ... aku nak ucapkan terima kasih jugak kat abg aku sebab bagi aku bimbingan dlm menghadapi hari muka ...

Kekadang dia akan bagi nasihat bila aku ada masalah n begitu jugak sebaliknya ... aku dgn dia selalu bincang pasal hati n perasaan ini ... coz pendapat aku pon kekadang dia guna pakai w/pon dia lebih pandai ... itu yg buat aku syg kat dia ... so bila jumpa dia aku tak lah segan ...kitorang pon kalau kluar selalu lepak kat kedai mamak cuma aku je yg kekadang nak demand , makan kat tmpt yg ada class sikit ... terima kasih jugak coz bagi kepercayaan kat aku ... gewd luck bang


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome