March 23, 2005

:: Lawatan Pihak MLVK ::



kelam kabut betul aku hari nih , mana taknya ada lawatan dari pegawai MLVK nak buat audit ... tak ke kelam kabut di buatnya , yg aku plak tak tau bengong kenapa .. segala nota aku tertinggal kat umah so kenalah balik umah lagi amik nota tuh .. dah terbuang masa 1 jam ... al hamdulillah semuanya berjalan lancar ... aku kena interview sikit aje dari pegawai tuh ...

Erm alangkah seronoknya kat dunia ni kan kalau kita tak perlu bertanggungjawab dalam segala hal ...?? yeah sume tanggungjawab Pegawai Penilai kena pikul ... erm ... aku akan cuba sedaya upaya n insya Allah yang terbaik untuk semua ... banyak lah tip2 yg dorang bagi ...camner nak create soalan , camner nak aja student dengan berkesan ... erm ... insyaAllah i will try 4 the best .... setengah hari aku kat Institut Harapan ...melayan pegawai MLVK tuh ... nak nengok makmal lah , nak nengok bengkel lah ...ape bleh buat dah dia yg berkuasa kalau tak , tak dapatlah pentaulihan lagik ... so aku harap ianya dah di luluskan ..... hehehe lunch hari ni Ustad support ..kitorang lunch kat Citrawan hehehe so kitorang pon membedallah lauk2 yg sedap ...bukan selalu ....

Bila dah audit tuh ...pergh ...lega rasanya beban nih ...so tak payah lah aku nak pening2 kepala lagik cuma sekang strategi seterusnya yerlah aku akan siapkan sumer kertas soklan dari modul 1 sampai modul 20 , supaya bila aku dah dapat keja lain bleh lah aku blah cam tuh ajer ... erm ..tapi tak bleh plak ... tak sampai hati plak .. aferlah aku nih

♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome