September 26, 2006

.:: Selamat Berpuasa ::.


Rasanya dh lama aku tak jenguk kat blog neh .... rindu pon ade , banyak perkara yg aku nk luahkan tp mcm tak dpt ... Don't know y , maybe sbb aku lebey ske simpan dlm hati ... kekadang rasa terseksa jugak , tp tulah nak luah kat sape ..?? mcm mn..??

Hurm... hr ni aku amik half day sbb ade urusan bank siket , demi menjayakan amanah seseorang so aku kena buat , Al hamdulillah projek tak banyak ... Takut sgt Lun klau aku lari , hehehe tahu takut susah klau aku tak de ... Tp tu lah ade sorang mamat ni mmg aku takkan maafkan dia , bukan nk balas dendam tp biar perbuatan dia dpt balasan , of course dr Allah swt ... Yg pentingnya aku mmg tak leh kerjasama dgn dia , al hamdulillah Lun n Vara faham situasi aku .





♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome