August 29, 2009

❤ Ayer Keroh, Melaka

Semalam aku berkesempatan g Jasin,Melaka coz temankan affiz g Kursus Penyediaan Makanan di MRSM Jasin iaitu tempat beliau bekerja. Emergency... bukan pe dia nk balik asek hujan je, kursus tu plak penting ... Dia nk balik naik motor tp aku yg x bagi coz riso hujan x berhenti dari ptg kelmarin... So, Alhamdulillah sampai jugak aku ke sana ... Bertolak dari rumah kul 5.50 dan sampai sana kul 8.15 pg... Gilerrr, hujan dari rumah sampai ke tol ayer keroh tak berhenti2....

Seronok sgt dpt temankan dia g sane .... akhirnya dapat jugak aku tgk tempat dia bekerja hehehe... kursus mula kul 9.00 smpi 1.15 ptg... aku tdo kat dalam keta aje pastu bile boring aku jejalan kat kawasan MRSM tuh... luas gile n sejuk mata memandang coz lanskap nye yg mendamaikan ...

Balik kursus, temankan dia g solat jumaat than, jejalan kat ayer keroh .... x berapa besh sgt lah nk berjalan smlm coz selain berpuasa, hujan n x ramai pengunjung ... Kami berkesempatan singgah di tempat kereta lembu, taman mini malaysia dan kampung buku malaysia ... tp just lalu je x singgah pon ...

Bertolak dari Tol ayer keroh kul 3.30 sampai tol nilai 4.30 than, kami suggest nk tgk barang kawin kat nilai 3 n berbuka di sana ... Ingat nk makan Sup Bedengung... tp kedai tutup plak nye hehehe ... Aku sempat beli bekas telor sebanyak 500 pcs utk Majlis kami nanti... Than, balik dari Nilai 3 kami singgah di Bazar Kota Warisan, tgk member berniaga di sana ... Lepas tu beli serba sedikit kami sempat berbuka di Char Kuey Teow Banting ... hehehe ... Seronok berjalan2 dgn Affiz hari ini walaupon tgh berpuasa, cuaca yg sejuk tidak meletihkan.

-: dalam kereta :-
-: Kat Tmn Mini Malaysia :-
-: hubby pose kat kereta lembu :-
-: Hehehe tak dapat naik amik gambo je pon jadilah :-




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome