August 31, 2009

❤ Syukur Alhamdulillah

Aku rase bersyukur sangat di atas perubahan yg telah di lakukan oleh My Fiancee ... Perubahan yg ketara iaitu perubahan yg positif lah ... Nampaknye apa yg ku harapkan sudah termakbul ... Terima kasih Tuhan.... Tak sangka ada hikmah di sebaliknya apabila kami duduk berjauhan nih ... Sebabnya dah tak macam dulu .. Dulu, masa kami tinggal berdekatan ... Jumpe aje asek nk bergaduh .. Tp, skrg Alhamdulillah laa ... Dia pon skrg nmpk nye mcm dh matured .... Aku harap perubahan yg positif ini adalah utk selamanye ....

Ramai yg cakap , dia dh berubah .. Muka pon dah naik seri ... ??? Malah, abg etok aku pon ade cakap yg Affiz skrg dh makin handsome ...?? Ni yg buat aku risau nih ... hehehe tp pe pon aku harap dan sentiasa berdoa agar perhubungan kami akan kekal hingga ke akhir hayat ... Aman dan bahagia .... di restuai oleh Allah swt n keluarga .... Amin...





♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome