August 25, 2005

.:: Balik Kampung ::.


Yeah aku akan balik ke kampung halamanku di Batu Laut ... then esok aku n family akan pergi ke Chini 5 bg m'hadiri perkahwinan Dadik , atau full name dia Zaharul Akmal B. Chailany ... dia merupakan anak saudara aku n kami adalah sebaya .. huhuhu naper lah kau kawin dulu dik ... dah smpi jodoh dia .... aku berharap dan berdoa semoga perkahwinan dia dgn Ila akan berkekalan sehingga ke akhir hayat , semoga dia akan bertambah matang dlm menghadapi kehidupan berumahtangga . Al maklum lah Dadik ni pon macam aku jugak , anak bongsu dah ler tuh manja lak tu . Mak aku pon sayang kat dia sbb dia s'org cucu yg baik , tak kedekut duit dgn neneknya , 1st gaji mesti bagi mak aku duit sikit buat beli lauk . Selain tu , dia mmg mmg lucky man ... bersopan , rajin , ensem hehehe , anak manja nak pe pon bleh dpt .

Aku nak balik awal hr ni sbb nak suoh abg eto check kereta kesayangan aku , bebel plak dia tuh ... klau aku suoh check tu check ajer lah , aku ni pandai drive n isi minyak kat petronas ajer yg selebihnye aku serahkan pd yg pakar ... aku klau repair PC insyaAllah bleh , klau bab2 kereta ni aku serahkan bulat2 pd abah , abg eto n apek workshop kat Tg Sepat ... hehehe ... biasalah namapon pompuan ...

Pg tadi aku betul2 tak larat nak g keja , badan plak sakit2 .... cam nelah aku nak drive jauh2 esok nih , sbb nya aku pon dah lama tak ke sana ... "Ya Allah Ya Tuhanku berikanlah hambaMu ini kesihatan dan perlindungan sepanjang perjalananku". Tipon Azah dia kata masuk lmbt plak sbb ayah dia hal so aku pon terpakse lah g jugak dlm keadaan mamai .... bayangkan lah tak pernah2 aku bleh siap dlm masa 15 minit ... 15 minit tu aku bleh iron baju , mandi n bersiap ... smpi kunci umah pon tggl hehehe ... nak wat cam ne dah tanggungjawab aku kan kenalah buat , klau bukak lmbt takut kena marah plak ....

Yeap tak sabar nak jumpa mama , khairi n mia haahaha


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome