August 30, 2005

.:: Hurrmmm ::.

Banyak betul perkara yg aku fikirkan sejak dua menjak neh ... smpi nak sakit kepala , bile di fikirkan . Hurm .. dugaan hidup yg aku mesti tempuhi , setiap org ade masalah mereka sendiri begitu juga aku , setiap org ade impian mereka sendiri begitu juga aku . Yg pasti aku harus tabahkan hati dan kuatkan semangat dlm mengharungi onak duri sbb ia akan mematangkan fikiran kita . Itu pendapat aku ler ...
Esok Aza last keja kat sini so aku kena take over CC ni sesorg , hurm ... bosannye . Then td Datuk cakap start 1/9/05 bukak kedai pkl 12pm - 10pm ... cuti plak hari jumaat . Confirm .
Aku cakap aku kena try dulu , klau bleh aku carry on lah klau sebaliknye nampak nye aku kena surrender ... sorry Datuk ...
Bosannye mlm neh , summer g celebrate isk best nye ... bob ajak kluar tp tak dpt ler sbb aku kena keja hehehe p ler celebrate sesorg . Td mimi klang call .. i miss her really miss her ... dia serg teman yg baik n memahami aku , rasanya aku tak pernah lagi gaduh dgn dia ... she very nice . Then td wan pon call dia tanya pasal folder si Rahman n Faizal .... bebudak tu dah nak di nilai oleh PPL , bleh ke tak derang tuh al maklum dah lame tak buat praktikal ... teori jauh skali ... hurm hari jumaat aku kena settlekan folder derang .. hurm ..
Aku gerun ler jugak bile Just cakap cc yg dia kerja tu kena rompak ... isk takut gak klau terkena kat aku , dah le aku kena take over sesorg ... Ya Allah Ya Tuhanku , berikan lah perlindungan kepada hambamu ini daripada segala mala petaka ... Amin ...





♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome