August 22, 2005

.:: Semalam Hari Yg Bengang ::.

Bengang siot semlam ... rasa nak bakar aje Datuk tuh , dr apa yg dia kata rasanye aku dpt paham ... maksudnya yg aku keja dr pkl 9am - 5pm maybe tak di bayar , kiranya aku sesaje lah lelepak kat sini , klau aku keja berdua .... tp klau aku cover sorg baru dia akan bayar sbb kitorg kat umah sewa bukannya ada member pon ... pepandai aje dia buat andaian , ape dia ingat mentang2 aku baru pindah ke sini aku takde kawan ke ...?? aku nak kluar pon tak dpt ...
hurm .. nape lah aku ni lembut hati sgt . Bengang punya pasal ape yg dia kate sume aku buat derkk.... lantak ler peduli ape aku , dia Datuk ke , Menteri ke tp klau dah menyakit kan hati nape kita kena respect dia ..??

What can I do ..?? sama ade nak terima dia atau tak ... selama sthn dia tak pernah putus asa menagih cinta ku , byk pengorbanan yg tlh lakukan pd ku ... tp mengapa hati ku masih beku utk menerima dirinya ...???

Pkl 6.30 am mama call aku , sedih plak haii ... bila aku kenang kan , isk ... aku ni tak leh ingat kat mama ler rasa berair aje mata aku nih ... then td aku call mama balik , dia sedih bila aku tak de.... dia susah bila aku tak de.... dia risau bila aku tak de , begitu juga lerr sebaliknyer ... banyak betul keja rumah yg mama kena buat , mana nak basuh pinggan , menyapu , basuh baju , siram pokok bunga , masak n macam2 lagi keja umah ... bila aku ade kurang lah sikit keja dia ... bila aku ade dia cuma jaga pokok bunga kesayangan dia ajer ... bila aku ade bila dia dah abes kan masa kat Taman dia tuh , lepas mandi terus aje makan ... n bile aku ade senang dia nak menyuruh ... pernah pd satu ketika mama pernah berkata pd ku .... yg aku n abg sas merupakan anak yg soleh , tak de nak susah kan org tua ... tak kedekut duit dgn org tua ... ske hiburkan org tua .... mama adik hargai nye , dan itu merupakan tanggungjawab kami terhadap mama n abah sbb sudi lahirkan kami di muka bumi ni ... adik berharap satu hari nanti adik tak lupa diri dan akan terus menyayangi mama n abah spt mama n abah syg pd adik ...




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome