August 8, 2008

.:: 3 Hari 2 Malam ::.



Aha ... kisah nye cian tgk kesayangn aku kena masuk wad selama 3 hari 2 malam kat Hospital Daerah Banting di sebabkan cirit-birit dan keracunan makanan ... Kemudian Doktor suspek Denggi plak nye tu yg kena masuk wad ... Terkejut gak lah masa pg 2hb tu aku call dia kate on the way g hospital sbb kena cirit birit, aku ingat kn cirit birit biasa aje kan ... Sebab biasanye klau aku kena cirit birit makan pil Chi Kit Teck Aun aje ... ni dia smpi kena bawak g hospital ...

Tp tu lh Wan dia plak ikut g hospital skali cam ne ni ea... Seb lah Icam leh cover line utk aku kan ... TQ sesangt kat dia... Dan selama 3 hari 2 malam tu jugak lah aku jaga dia seb lh ari minggu so CC aku serahkan kat anak buah aku khalida n kak ira untuk menguruskannya. Mana tak nya badan dia dh lemah longlai, dh tak de tenaga coz dalam perut dia tu dh kosong dah ... bila makan ke atau minum di keluarkan balik , doktor cakp dia kena kuman Kolera ... Dah pulak tu 'nurse' asek dok amik darah aje utk di uji sekali dalam sehari adelah dlm 5 kali . Bertambah kesian bila doktor pesan tak leh makan makanan luar cuma bleh makan roti bakar dgn teh 0' aje huhuhu ...


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome