December 19, 2010

❤ Konvoi Anjuran Pemuda & Puteri DUN Tg. Sepat

Pada 18 & 19hb yang lalu kami telah menyertai konvoi yang di anjurkan oleh Pemuda & Puteri UMNO DUN Tg Sepat... seramai 450 orang belia telah menyertai konvoi ini .... besh sesangat coz 1st time menyertai konvoi.... Kesemua peserta mula berkumpul di Pantai Morib pada jam 10.00am dan konvoi dilepaskan pada jam 01.00pm menuju ke Sunshine Beach Resort, Port Dickson...

Hubby sempat pose dgn polis traffic daerah Banting di Morib

Sporting betol laaa polis ni leh amik gambo dgn budak2 yg x berlesen tuh ...hahaha


Peserta sedang mendengar taklimat mengenai tentatif program dan peraturan konvoi

Ramai tuuuu.....
Abg Marshall berkuasa tinggi menjadi follower pergi dan balik
Pelbagai macam ragam .... ade yg motor rosak dan sebagainya sepanjang perjalanan....

Paling besh bila kenderaan kami semua di dahulukan, kenderaan lain kena ke tepi yer utk melancarkan perjalanan kami ....

Konvoi kami ......

Berhenti sebentar di Petronas Tanah Merah,thanz abg marshall yg menjaga traffic...

Hubby ckp, 'bilalaaa nak merasa bawak motor besar ...hahaha dapat pandang je laaa


Penunggang motosikal sedang mengisi minyak


hihihi... aku yg berada di dalam Honda Jazz hitam ittewww....

Hubby sempat pose
suka plak tgk plat kereta satria ni yg di parkir di Sunshine Beach Resort...

Bersama fara, epy & khalida yg tumpang kenderaan kami...

Syamimi dan Akim, sampai kecut mandi kat laut pastu sambung mandi kat kolam plak... excited btol....

Tengok laaa muka sy yg penuh dgn chicken pox, x ketinggalan ikut BBQ pada malam tersebut....

Ratah ikan dan ayam yang menyelerakan ..... serius sedap!!


hubby yg ikut serta pertandingan karaoke, tp x menang ...hahaha

Nak bertolak balik, hubby sempat pose bersama Dato' Hj Karim selaku sponsor konvoi kami...

Nak sampai Kundang, ade xcdnt plak, salah seorang peserta terus terjun ke sungai dgn motor2nya sekali,kat situ memang kawasan kemalangan maut...

Ini motornya .....

hubby serahkan kunci motor ..... tp, budak tu terpinga2 plaknye ... hahaha

Para penunggang motosikal berpatah balik bila mengetahui ade kawan mereka xcdnt...



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

2 comments:

mohammad said...

salam ziarah

@dEk ManJ@ said...

terima kasih kerana sudi menziarahi bel0g saye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome