April 16, 2014

Karipap Gergasi vs Pizza Hut

Kepada mereka yang dah rasa Karipap Gergasi MeleTOP tu terima kasih di ucapkan yer ... gambar ni di ambil oleh pelanggan saya dan share di fb... macam kelakar laa plak bile dibandingkan dengan size Pizza Hut, korang rasa besar ke tak ...? RM3.00 untuk biasa, berbaloi tak ... hehehe

Buat masa ni dihentikan seketika pembuatannya, kerana tidak larat untuk menggelek lagi, tunggulah mesen gelek tepung tu datang, tunggu ade bajet baru beli ... hehehehe



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

2 comments:

Hanie said...

mmg besar karipap tu... mkn sebiji dh kenyang kot..

Acik Wawa said...

Hanie memang besar sgt ... lebih besar dr tapak tangan ... murah pon murah ... RM3 je, heee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome