April 19, 2014

Kerabu Salad


Assalamualaikum ... lama rasanye saya tak share resipi kat blog ni kan ...? heeee,

Sekarang ni saya tengah sibuk berDiet Atkins (DA) kate nye ... member saya, Aznor dan Rosnani yang syorkan ... tapi, ape tu Diet Atkins ...? seriusly, 1st time jugak saya dengar...

Bile member-member saya suruh join Kelab Diet Atkins di fb barulah saya tahu, apakah maknanya .... mudah je sebenarnya ... DA ni kita DI LARANG makan Karbohidrat dan Gula. Nak makan karbo pon kena kurang dari 2.0gram, klau tak silap laaa ... antaranya kita tak boleh makan sebarang nasi, roti atau apa-apa yang berkaitan dengan tepung, air manis, makanan bergula termasuk buah-buahan .... hahahha korang sanggup ke ...??

Bahan-bahan kat atas tu senang je ... beli salad yang di jual kat supermarket, biasanya dah siap packing, telur rebus dan sos cili .... shhhhhhh sebenarnya sos cili tak leh makan sbb ade gula, tapi cheat jugak laaa for the firstday .... hehehhe tak lalu plak nak makan macam tu je ...

selamat berDA!



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

3 comments:

Anonymous said...

terimakasih tips yang bermanfaat,,,

Anonymous said...

terimakasih tips yang bermanfaat,,

Acik Wawa said...

Raden Ayuhal Minsya ... try laaaa, ke raden pon tgh berDA! boleh share kat sini ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome