December 24, 2004

aduhai patutlah malam tadi mata aku ngantuk , badan letih rupa2nya aku nak kena sakit gigi ari nih ... dah lah sakit gigi pastu kena sakit tekak pulak....maybe terkejut kot coz ada orang nak masuk minang miahahahahha,.... ape aku nak buat hulks.....? aku macam belum prepare lagik tapi aku dah janji pada diri aku nih kalao ada orang masuk minang aku akan terima tak kisahlah sesapon ..... huhuhuuhuuhu.... Ya Allah Ya Tuhanku andai benarlah ini ketentuanMu Kau Bukakanlah pintu hatiku untuk aku menerimanya dengan hati yang senang , huhuhuhu takutnyer.... ari nih aku ajak member2 aku g kelah kat PD pada 25hb 11 nih hope dorang dapat pegi sebab aku nak jumpa seseorang ... who's that hulks....? akeekkkekeke


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome