December 26, 2004

:: Aku tak suka diungkit & aku juga tak suka di ungkit ::


arghhhhhh!!!!!! ari nih cuti krismas so aku ingat nak dok kat umah ajer nak siapkan training pathway n nota...tapi mak wo ajak g tg sepat lak...erm takperlah..pergi ajer lah kan..malam tadi aku gado dgn zairin yerlah aku tau silap aku tak bitau dia awal2 yang aku tak jadi g PD memang patut pon kena marah tapi entahlah aku takde mood lak nak jumpa dia... hati aku tgh kosong ...
Lepas g tg sepat aku lepak jap kat umah kak ila nengok anak buah aku yg semakin chubee tuh eee geramnyer....
Aku bengang betul dgn ira yerlah dia tak patut usik aku nyer laptop bukan aku nyer tapi bos aku kang kalao papehal aku gak yg kena coz dia bukan reti guna sangat bila aku tegur ... dia marah pulak ....hai ...kekadang aku bengang sangat kat dia perangai tak pernah berubah tak boleh kena tegur , tak boleh kena sentuh , tak boleh nak bergurau uish payah .... kekadang aku tengok dia nih macam tak betul senang cakap dah gile lah ... kekadang dgn anak dia pon dia tengking2 , marah2 kesian kat milia naperlah dapat mama cam tu dah anak yatim .... kekadang dia pukulnya si Milia wal hal budak tu bukan buat salah pon ala kalao buat pon macam biasalah coz dia kan budak lagik.... aku sayang sangat kat milia tu ... bila dia buat kat anak dia aku buat pulak kat mama dia sebab aku tak dapat terima bila ira tu tengking2 , pukul2 si milia tuh.....
huhuhuhu tak tau nak cakap aper yg penting sampai sekang aku tak tegur dia .... menyampah sangat ... aku tak suka mengungkit dan aku jugak tak suka di ungkit ... tu lah yg terjadik semalam ... tapi al hamdulillah aku dapat bersabar lagik dgn dia kalao tak tau lah apa nak jadik kalao di layan makin melampau pulak dia bukan kira aper.... erm apa nak jadi dgn kau irra ... harap kau dapat berubah kesian kat anak kau , kat mak , abah.....huhuhuhu



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome