December 23, 2004

:: Today ... ::


Hujan lah pulak ari nih ........
tadi mimi cakap dia dah dapat kije baru kat port kelang wahhhh bestnya ....aku ponk nak tukao keja tapi takde kekosongan lagik....aku sesorang lagik kat opis buat order kat klinik Labohan Dagang tapi dia pakai Interkom Line lah pulak mana bleh beb streamyx kena direct line so aku cakap kat Doktor Salawati tu suoh dia buat wiring ..... sandal aku kopak sbb ujan ...ek eleh kecoh lah sandal aku nih 2 pasang kopak bulan nih .... dugaan ...nasiblah ada lagi sepasang tapi tu kasut tumit tinggi kasut raya punyer takkan aku keja nak pakai kasut camtu agak2 lah nanti orang cakap aku nak melaram pulak....
Ari nih aku beli refill kat kedai Raznaz atau skang dikenali sbg Medan Layar iaitu tempat aku buat praktikal suatu masa dulu....windu kat Makcik nama aje anak angkat tapi aku dah jarang ke situ yer lah seganlah beb...huhuhu skang makcik n pakcik yang jaga cc tuh coz abg Am dah keja lain yerlah keja yg sesuai dgn minat dia dgn kelayakan dia as Arkitek ..... tapi takper Boy ada dia yg tolong uruskan...sombong dgn aku siot tak per sikit ari lagih ke dia gabrah nampak aku...abes aku kena usik dgn makcik n pakcik ... kesian kat mereka coz takde anak pompuan adapon dah meninggal dunia di usia muda coz terkena buatan manusia yg jahat n dengki geram siot...tapi aku akui anak2 mereka mmg hensem n cantik2 belaka....
tadi aku tipon mimi dia baru nak kuar dari spital JB kesian kat dia asyik sakit aje..dia cakap nak turun PD pada 31hb nih ...
aku bukan ape skang nih aku dah malas nak kuar , nak jejalan ke entahlah dah bad mood....

♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome