December 31, 2004

:: Last Year ::

Hari ni merupakan hari terakhir utk tahun 2004 . Banyak kenangan aku masa tahun nih diantaranya aku n member kolej negeri berkumpul sempena Hari Konvokesyen so terjumpalah x boyfriend . Banyak masa di habiskan bersama w/pon dlm masa yg singkat . Dlm perjumpaan tu dia cerita tentang keadaan sebenar , apa yang berlaku aku hanya mendengar sedikit sebanyak perasaan sayang tu muncul balik . Dia bercerita yang dia tak bahagia dgn kehidupan dia erm pasal Yati yang skang dah jadi x girl dia dah . Tahun ni jugak jadi kenangan pahit aku coz si Yati tu selalu ganggu aku dgn m'gunakan banyak taktik . Aku tak tahan so aku biarkan ajelah . Hohohoho dlm tahun nih jugak aku dapat berkenalan dgn Ahmad Hamizi , sempat couple dgn dia selama 2 bulan secara serius . Sekarang aku dah tak dengar citer dia coz kami dah lost contact dia yg tak nak contact aku... Don't know y ... erm biarkan lah lagi pulak aku bukan fall in love sangat kat dia sekadar mengisi kekosongan sajer...hahahhaha jahat2 aku nih. Tapi memang aku harap biarlah dia menjadi pakwe aku yg last dah malas nak pk.. tapi aper boleh buat maybe aku dah takde jodoh dgn dia maybe ada hikmah di sebaliknya who know's kan...? Tahun nih tak berapa ceria sangatlah aku dapat rasakan yg aku nak alone utk next year ... aku cuma pk macam mana nak cari duit lebey aje..w/pon pernah terpk nak kawin tapi aku nak kawin dgn saper.....? Erm adalah sorang mamat nih dia tersalah number phone , namanya Zairin erm orang Melaka dia nak kenal dgn aku so aku kena buat blind date lah dgn dia erm nak ke tak nak coz aku pon dah takde feel nak kawan dgn lelaki ..... oh my God ... hati aku macam dah mati utk insan yg bernama LELAKI....huhuhuhuhuhu




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome