April 19, 2005

:: -) / -( ::


sejak 2 menjak nih ... hati aku mmg tak tenang .. selalu tdo lambat , smpi naik sakit kepala otak aku nih ... mungkin ini adalah ujian dari Allah swt ... dan aku berharap aku dapat menghadapinya dgn hati yg redha .. aku sekang tgh tersepit antara 2 syarikat nih ... mula2 aku resign dekat Gemikom iaitu kontraktor streamyx , then aku ingat aku nak resign utk dua2 syarikat ni utk cari kerja yg lain ... tp bila aku jumpa dgn bos kat Ins Harapan nih ... dah terlain plak aku cakap ... tak smpi hati nak resign , aku pon tak tau lah bila aku cakap nak resign mesti dia tak bagi , suoh pk lagi lah ... then sekang ni aku pon buat keja cam tak ikhlas aje ... aci buat keja tuh .. tu yang tak best tuh ... then bila aku dah resign kat gemikom .. bos aku tu suoh aku keja balik .. sebab Zuhan tak dapat nak buat sbb order banyak sangat .. semalam aku jumpa Zuhan .. kesian plak aku tgk dia , dia pon suoh aku pk ... n nak suoh aku keja kat situ balik .... sakit kepala otak aku nih .... tapi aku akan ingat pesanan abg aku , dia cakap aku jgn lembut hati sangat , pasal gaji kena demand sikit sbb derang perlukan aku , tp masalahnya aku tak smpi hati nak cakap ..

aku bukan nak berkira pasal soal gaji nih ... yerlah mana aku nak bayar keta lagi n nak bayar loan TPK .. pastu dgn utang aku lagik kat mak n abah dah berapa ratus ... aku ni dah lah tak ske berhutang tp dah terpaksa nak wat camne .. dgn gaji yg aku ade n keja yg aku buat mmg tak berbaloi ... bukan lah aku nak cari harta dunia ... tp tu lah .. kalau bole dua2 aku nak kejar .. kalau laratlah ...
sedih siot ... kelmarin aku demam teruk smpi tak leh bangun then aku suoh mak aku urutkan ... dia siap cakap .. biarlah mak yg sakit dik jgn adik yg sakit , mak tak sampai hati lah ... dulu masa anak2 mak kecik pon mak cakap cam tuh ... nak leleh air mata aku .. thanz mak ..... mak lah orang yg paling adik sayang kat dunia nih ..


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome