April 29, 2005

:: Friday ::

Yeap ... don't y today .. rasa cam tak best ajer ... tak tau lah naper...

aku baru dapat 1 customer from Melaka n dia seorang Dato' ... dia nak beli PC Pentium IV 3.6Ghz yg recond punyer lah ... mmg lah appoinment nya dari minggu lepas lagik ... n PC tu baru dapat semalam petang ... bila aku test tadi lah rupanya Intel Celeron 1.8Ghz ... tu yg aku terkejut tuh ... bila aku refer kat supplier , technician tu kata PC tu belum di Upgrade sepenuhnya ... maksudnya PC tu b4 nih mmg pakai Celeron n dia upgrade kpd Pentium IV the problem is CD Mainboard tuh takde so takleh nak upgrade n bos dia pakai bagi ajer .... dia ingat aku tak check ker ....??? Alhamdulillah aku check dulu kalau En Nordin tu datang bawak Technician nya skali , tak ke haru .... Erm masalah tu tak settle lagi nak aje aku jumpa dia punyer Bos tuh .... kononlah meeting ..

Tapi yg harunya En Nordin dah tak nak bekerja sama lagik coz ... dah janji nak ke sini , sanggup tuh datang dari Melaka , apa yg aku tahu dia mmg tak ske org yg mungkir janji .... bukan aku tak nak show PC tuh ... nanti kalau technician tu check dia punyer spec lagi lah haru , kata aku menipu plak ... uih projek besar tuh ... sbb dia nak beli 5 pc Pentium IV tuh .... rasa nak bakar aje En Man tuh ...



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome