April 4, 2005

:: Yeahhh ::


yeap tak tau lah naper hari nih aku hepy ada n sedih pon ade gak .....
perkara yg paling aku hepy hari nih sebab aku dapat lagu fav aku .... " I was born to love you " ... lagu tu di petik dari citer Japan
.:: Pride ::.lakonan Takuya Kimura .. citer tu dah abes semalam .... yeap aku puas hati dgn ending citer tuh .... kalau nak nengok gambar dia n dengar dia nyer mp3 kat page
aku... n ada lagi 1 lagu ni mmg aku nyer fav .. n aku pon tgh cari lagu tuh ....

perkara aku paling bengang n sedih sebab aku belum dapat gaji lagi ... jap lagi nak bayar kereta plak ... bos aku buat dono aje ari nih takkan lupa kot ...


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome