April 1, 2005

:: hari ini ::


my car buat hal lagik so sekang kat bengkel tgh repair ... betul2 botak aku utk bln nih .. bila dah repair yg ini yg lain pulak yg buat hal ... macam mana plak air bleh nasuk dalam enjin ...?? b4 ni ok ke ... pas aku amik keta kat workshop .... temperature naik ... aku ingat kan air mmg takde ... rupa2nya air tu dah masuk ke dalam enjin ... masukkan air 1 tong drum pon tak guna .... cam ni lah kalau pakai keta ..

hehe hari ni Ustad kasik hadiah .. seutas jam tangan brand guess? ... mmg cantik ... thanz ustad coz bagi hadiah tuh w/pon hari jadi sy dah lama lepas ... nanti balik keja aku nak potong sikit ... hari ni aku nak balik awal sikit coz nak nengok citer The Golden Faith ... pkl 6 kat TV 3 sebab nak abes dah .... rugi tak tgk lagi pulak aku kena naik teksi ari nih ....


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome