February 17, 2008

.:: Salah kah Aku ..? ::.

Andai diri ku yg bersalah ... Maafkan lah aku ..
Andai diri ku yg bersalah ... Tuhan, ampunilah dosa-dosa ku ..
Andai diri ku yg bersalah ... Tuhan, berilah hambaMu ini petunjuk ..

Susah utk ku huraikan ape yg sedang tersirat di dlm lubuk hati ku ini .. cuma yg pasti kini, aku sedang keliru sama ade adakah aku yg bersalah di dalam semua masalah yg berlaku ini . Yup, mmg perlu aku di persalahkan ... Segala perihal yg berlaku mmg perlu aku di persalahkan ... Hmmm ...

Cuma kini, aku mohon supaya Allah beri petunjuk kepda diriku dan kepda mereka yg merasakan aku yg bersalah di dalam setiap perkara yg berlaku ...
♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome