April 9, 2008

.:: Lelaki Idaman ...?? ::.

Lelaki idaman ..? akekekke tetiba aku teringat kat member aku ni yg ske sgt jual mahal , kononnye lelaki tu bukan lelaki idaman dia ... hehehhe... sampai bila kau nak tunggu lelaki idaman tu , umur dah lanjut hehhehhe ... Actually member aku sama baya dengan aku ni ... bkn nak kutuk tapi tu lah jawapan dia dari dulu ... belum jumpe dgn lelaki idaman . Parah memang parah .. Tp syukur Alhamdulillah dah coz skrg dia dh tak memilih lagi dah , berkat kesabaran si Samsul meng'usha' member aku ni akhirnya tercapai jugak hajat dia . Lama dah derang ni berkawan , klau keluar aje mesti berdua ... klau nk dinner ke , nak repair keta ke atau nak jejalan ke mesti member aku ni ajak si samsul nih hehhehe ... so kitorang syak mesti derang ada ape-ape ni .. Tp, bila di tanya x nk plak ngaku ... ish... mcm2 alasan yg dia bagi, samsul tak mature lah , samsul tak sama taraf lah , samsul bwh umo dia lah .... musykil jugak coz slalu kuar sama takkan x de feel kan ...?

Tp kan ... Hari ni aku di kejutkan dengan satu berita yang menggumbirakan aku lah ... sebabnya derang dah couple secara sah dan insyaAllah derang nak bertunang next year !!! .. Hari ni bleh plak sanggup amik emergency leave g nengok wayang ...

Pe pon pada Z & Samsul aku doakan jodoh korang insyaAllah sampai ke jinjang pelamin ea ...

♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome