April 6, 2008

.:: Our Love ::.

Banyak betul benda yg aku tgh fikirkan skrg ni ... kdg2 aku keliru dgn perhubungan yg telah aku jalinkan bersama affiz ... Faktor usia , kerjaya dan harta selalu jugak aku fikirkan ... Kdg2 aku keliru utk membezakannya dgn kasih sayang dan cintaku terhadap dirinya ..

Banyak betul cerita-cerita yg x besh aku dengar dari org yg berada di sekeliling aku ... klau lah perempuan lebih tua dr lelaki ... susah utk kekal sebabnya , dh tentu lelaki muda akan cari perempuan yg lebih muda dari dirinya kan ...? si isteri dah tua , dan tak cantik , dah berkedut ... tak mustahil dia akan cari yang lain ... Bukannye ape , bukan aku tak yakin dengan perhubungan yg telah aku jalinkan sekarang ni , tapi bila dah banyak kes yang sama berlaku ... Bila mak aku dengar dia dh tak yakin dengan perhubungan aku bersama affiz ..

Jauh tu beza usia aku dgn affiz , beza 7 tahun ..!! .. Aku pon tak nafikan , dia ade rupa n dia boleh cari yang lebih baik n lebih bagus dari aku kan ..? Dengan usia aku yg mcm ni , aku dah tak nak lagi melalui zaman percintaan lagi than break ... klau bleh aku nak pasangan yg sah yang boleh kekal sehingga ke akhir hayat ... Aku berangan utk membina sebuah mahligai impian bersama insan yang aku sayangi ... Aku berangan utk mengadakan majlis perkahwinan yg indah dan besar-besaran ... Aku berangan utk mempunyai anak dan membesarkannya dengan belaian kasih sayangku .... Aku berangan utk mempunyai suami yang boleh menjagaku sepanjang hayatku , yg boleh menjadi imam utk setiap solatku serta seorang yang mempunyai sikap tanggungjawab . Salah ker ..?

Kadang-kadang aku terfikir .. dia boleh ke ...? Aku faham .. tiada manusia yang sempurna di muka bumi ini , tp teringat pula mak aku cakap ... sedangkan mak & abah pon tak pernah sia-siakan aku , takut pulak jodoh ku nanti akan sia-siakan aku pulak .. tp semuanya telahku serahkan pada yang Esa ... Aku hanya mampu berdoa memohon untuk mendapatkan yang terbaik ...

♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome