March 3, 2009

❤ Aku Bertunang ..??

Alhamdulillah aku bersyukur sangat pada Ilahi kerana semuanye berjalan dgn lancar semasa hari pertunangan ku bersama Mohd Haffiz ... Tp bila di fikirkan balik mcm x percaya aje aku dh bertunang ... hehehe x leh nk notty2 g lah pulak ...
Aku berharap dan berdoa semoga perhubungan kami ini tidak banyak halangan yg akan melanda ... yerlah rasenye mase kami couple pon mmg dh banyak dugaan dan halangan yg menimpa tp Alhamdulillah dapat bertahan sehingga kini ... Lepas ni tinggal buat persiapan utk perkahwinan pulaknyer ...
Selepas Majlis Pertunangan Kami


Aku bersama-sama bakul buah-buahan

cincin merisik dan cincin tunang

Disaat Mandak menyarungkan cincin di jari kiri dan kanan aku

posing kat atas katil lh pulak

bersama bakul buah-buahan pemberian kak kotot











♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome