March 3, 2009

❤ Sekitar Majlis Pertunanganku

Kak wan , Kak Ina dan Kak Eila yg banyak membantu menyiapkan lauk pauk di dapur ... terima kasih sgt pada mereka...


Kak Ngah , Abg Eitok dan Kak Eira tima kaseh sesangt

Bergambar bersama-same anak saudara yg turut membantu ....


Ini pula adelah hantaran dari pihak lelaki iaitu sebanyak 15 dulang bertemakan warna hijau .... Kesemua hantaran itu adalah hasil kreativiti Ani dan Cik Na ... tq sesangat kat mereka kerana sudi membantu menyiapkan hantaran bagi pihak lelaki ...

Ini adalah sebilangan hantaran dari pihak perempuan kepada pihak lelaki ... Tema warna dari pihak perempuan adalah warna purple ... x tau lah cam ne bleh terpilih warna ni kan ... Tp bila dh siap nmpk cantik sgt .... aku rase lah kann ... Sebilangan dr hantaran tu ade juga hasil dari kreativiti aku ... tu pon pakai bedal jer lah ... dlm seminggu aku menyiapkannye ... dan aku rase berpuas hati sgt dgn hasil kerja aku tuh ... Maklumlah dh lah tangan aku ni kaku x penah rase nye buat menda2 cenggini ... ikut pale otak yg terlintas jer ...

Alhamdulillah dan syukur sgt coz ramai juga yg memberi sumbangan utk hantaran tu antaranye :-

Kak Ina - Buah-buahan
Kak Eila - Kek Sarawak
Kak Ngah - Buah Anggur
Kak Eira - Coklat
Kak Wan - 2 dulang utk Puding
Kak Long - Gula-gula dan Coklat
Mak Wo - Kueh Kacau Keledek dan Labu
Kak Kotot - Buah-buah 1 Bakul, Ferrero Roche 1 Kotak dan Bahulu 1 tupperware siap berhias.
Eca - Bawa kueh donut utk sarapan pagi
Abg Eitok - Ayam 5 ekor
Abg Mie - Ayam 6 ekor

Terima kasih pada semuanye kerana sudi memberi sumbangan tersebut.




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome