October 22, 2010

❤ Aku Perlukan Ketenangan


Saban hari memang aku rasakan kebahagiaan dalam alam rumah tangga aku ... Memiliki seorang suami yg penyayang , memahami dan penyabar adalah anugerah buatku dariNya... Syukur Alhamdulillah... Aku berharap dan berdoa agar ianya akan berkekalan smpai ke akhir hayatku ...

Tapi, saban hari juga aku mengalami tekanan yg maha hebat ... terutama dari family yg selalu mendesak menyuruh itu dan ini... Bertambah hebat tekanan aku itu kerana aku tidak sebulu dgn kakak aku yg sorang tu.. Subhanallah, di dalam kebahagiaan ada juga kedukaan... kekadang sukar untuk aku membuat pilihan... serba salah yg teramat sgt ...

Ku sangkakan selepas kawin semuanye akan berakhir, aku boleh rilex dan menumpukan sepenuhnya pada rumahtangga ku, tp aku silap kerana ianya tidak semudah itu... Pelbagai dugaan dan cabaran yg perlu aku tempuhi...

Sekarang pula aku dipertanggungjawabkan utk menjaga mak & abah, mmg aku tak keberatan dan Alhamdulillah, hubby turut menyokongnya ... tapi, bila mak dah pertanggungjawabkan aku utk menjaga kakak aku yg tak sebulu tu smpi ke akhir hayatku, aku tak boleh terima!... tolong la mama....

Sekarang aku perlukan ketenangan, dgn kerjayaku .... dgn bisnez aku .... dgn family aku ... aku perlu buat keputusan dan pilihan!


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome