October 21, 2010

❤ Anak Kesayangan

Entri kali ni aku nak story cket pasal mama kesayangan aku yg sorang niiiii.... dari dulu sampai sekarang nape laa mak aku ni tak nak berenggang langsung dgn aku, ingat kan dah kawen dah bleh lari dr rumah ...? tapi, x boleh jugak... alasannya mak ckp 'Mak tak boleh tak tengok muka ko satu hari' ... aduuuyaaiiii ...

Kerap kali dalam 1 hari tu mesti kitorg ni 'gaduh' .... ade je yg salah paham ... tp, lepas tu baik balik ... hihihi, kekadang aku ni pon ske menyakat mama, bukan ape geram sangat ... sampai aku x leh nk huraikan tahap geram tuuu ...

Tapi, dalam geram tu kekadang 'gaduh' dgn mak .. mak masih lagi jugak cakap aku ni anak yg soleh... hihihi kembang sekejap ... btol ape ... aku pon kekadang klau 1 hari x jumpa mak rase macam x kena ... pepon love u maaa... mama sorg jelah ratu di hati adek...



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome