October 24, 2013

Hari Raya 2013 ~ Part II ~

Assalamualaikum dan salam sayang kepada semua blogger yg sudi singgah "corat coret Acik Wawa" ni yer ... Ape citer korang hari ni ...? harap semua perkara yg kita lakukan akan diredhai olehNya. Mohon keredhaan didalam setiap perkara yg kita lakukan supaya hidup kite akan lebih dipermudahkan olehNya.

Gambar raya yg dah lapok, dek oleh kerana kesibukan kerja ... heeeee, saje buat column khas gambar kasih sayang bersama hb. Korang jgn menyampah tau tgk gambar~gambar ni, bukan nak menunjuk kat sesiapa, ini adalah gambar kenangan kitorang sempena sambutan Hari Raya pd tahun 2013.

Korang, tolong doakan jodoh kami berpanjangan ye ...?? 

romantika di musim sejuk .... kui3
senyuman yg datang ikhlas dari hati .... ceeewaaaahhh!
malu-malu kucing lerr tuuuuu
semoga ikatan perkahwinan hampir 4 tahun ni akan kekal hingga akhir hayat ...

Biasalah adat rumah tanggakan .... 'sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri' ... korang ingat tak senikata lagu Allahyarham P. Ramlee ... cube nyanyi cket ... heeee ...

Mama pon ade jugak cakap, perkahwinan ni ibarat macam perjudian ... susah plak nak dimengertikan, ape-apepon kata Ustaz Kazim Elias kan dalam segmen 'Kalau Dah jodoh' .... kalau dah jodoh tak ke mana ye tak, walaupon banyak halangan, rintangan yang mendatang ...

Aku akui, dapat suami yang jauh lebih muda dari aku, kalau tak kuat semangat memang laaa ... tp, yang penting kasih sayang dan kepercayaan tu yg kena jaga. Selagi dia laksanakan tanggungjawab dia sebagai suami dan menyayangi aku, aku akan terima seadanya ... segala kekurangan dan segala kelebihannya....

Sebab, aku pon tahu ... sape laa aku, manusia yang banyk buat silap tapi selalu mohon keampunan dan keredhaan dariNya ...



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome