October 19, 2013

Shopping Raya 2013

Sebelum raya hari tu .. sempat gak laa g widow shopping kononnya ... plan mmg dah lama nak pegi Setia City Mall .. berangan-angan nak berbuka kat situ, tapi semuanye tak nak ... huhuhu 

Waktu tu memang plan nak pegi Setia City Mall dan Uptown Shah Alam je. Sebenarnya aku takdelah nak beli banyak pon ... cuma nak cari kasut & handbag je sebab baju2 semua dah siap beli online dan tempah .... sebab size aku ni, mmg susah nak beli yg dh pasang siap ... mmg susah .... errrrrrr

1st time pegi Setia City Mall mmg sesat barat dibuatnya .... signboard dh jumpa, tapi tempat tak jumpa-jumpa ... peliks.

Last-last tanye sorang mamat ni yg tengah jalan kaki, tahan dia kejap ... heeee, orang Sabahan ntah nak pegi mana tgh jalan di tempat yg sunyi ... haaa ape kesah, suoh hb tanyekan dia je laaa takkan aku pulak, bukan aku yg drive kan ...??

Hoho seb laaa jumpa, tersorok rupa-rupanye ... mane yg tak penah pegi mmg boleh sesat laaa ... ya ke ...? ke aku je ...? huhuhu

 Si Safura je yg shopping lebih-lebih ... tgk aku ...?? kosong je ... heeee
 Sebenarnya aku mmg lama kat port ni ... entah dah bape kali tawaf ... pening dah *wink~~~ susah nak cari size aku ni ... jari lebar sgt, banyak kasut cup kecik ... teringin nak pkai brand Carlo Rino tapi semua x de size, ade size 8 tp tak leh masuk ... hampehhh je ... ~~cebik~~
 sempat pose kat depan Setia City Mall ... ade air pancut dan mini garden ... tempat pon luas dan nyaman .... boleh lepak-lepak ... banyak cafe yg ngadap air pancut ni ... malam lg cantik kot ...?
bersama peneman setia .... 
 bersama mia di Uptown Shah Alam .... sesak!! ... tengok laaa my face .... oily ... eeeee
masa sampai di uptown tu, mmg takde orang sebab kitorang sampai sebelum maghrib ... sempat berbuka di situ sbb kedai makan ade yg dh bukak ... kedai baju dan seumpanya je bukak pkl 9 ... so kitorang pon parking ikut sesuka hati laa kan ... park kat depan pintu masuk ...

keluar je tgk kat area yg kitorang park tu adalah khas utk motor2 besar .... ade aku kesah ...?? ~~ lariiiiikkkkkk .... kih3



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome