October 19, 2013

Wedding Kak Sanny

Assalamualaikum wbt kepada semuanya yg sudi singgah ke blog Acik Wawa .... rindu nk blog walking and create new post ... sudah lama tau tak update ... gara-gara bosan dgn buat blog yg asyik-asyik tak menjadi .... sudahnye suruh orang yg pakar uruskannya ... ok tak blog aku yg terbaru ni .... kredit to Kak Rose yg sudi create kan blog aku yg betul2 comeeiiii ni ....

Sebenarnya banyak tau gambo-gambo yang aku tak hapdate lagi, salah satu nye ade laah pic wedding my sis iaitu kak Sannyza dan pasangan Amirul ... Kak Sanny merupakan rakan sekerja aku di PD Kg Ladang Batu ... tapi dah terpisah lama sebab kak Sanny dah bertugas di Perbadanan Perpustakaan Awam Selangor caw Gombak ... Walaupon sudah lama terpisah, tapi kami tetap berhubung sebab dah itu apa nama ....?? kamcing lorrrr ...


 kami tetamu pertama yg makan dulu, memandangkan ini catering so ramai tetamu yg datang waktu lunch ... Almaklumlah, kat kampong pukul 10 am dh makan waktu lunch ... heeee, seb dah siap sedia ...
 Pelamin indah ini bertema kan warna purple ... i know, ini mmg feveret kak Sanny
 kebetulan akupon bertemakan purple ... heeee so sesueiiii laa kan .... kan ...?
 Kak Sanny dan pasangan, moga bahagia hingga akhir hayat ...
sempat juga pose bersama ....

 my niece bertemakan purple sebelah aku tu, cuba control kan body ... heeee

berita terbaru yg aku dapat kak sanny dah pregnant dah pon .... Alhamdulillah ....




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome