November 13, 2013

Buku Order Karipap Gergasi

Entri kali ni, hahaha tak tau laaa tengah boring ... pastu terpandang koleksi diari-diari pemberian majikan .. dari PNM ade tak guna lagi, ni pulak dari PPAS pon masih tak guna lagi. Apa guna menulis kat diari kalau dah ade blog kan ...?

So ape lagi, daripada terbiar kosong je baik kite gunakan sebaik-baiknya daripada nnt entah jadi hape ... baik aku buat 'Buku Order Karipap Gergasi' ... apakah ...?

Apa ni, sebelum ni aku memang tak pernah masukkan entri pasal karipap kan ...? sebenarnya dalam Instagram dan fb aku sekarang memang akan penuh dengan gambar karipap gergasi .... hahaha gergasi laa sangat.

layan buku dulu laaa, nanti aku masukkan entri pasal jualan karipap aku satu persatu ye ....

 ** maap ye tulisan buruk, sebab tu aku taknak menulis kat diari ... hehehe
 ini beberapa order pada 3hb November yang lepas, yang + + tu new customer dan beli, nak beli lagi, seb laaa sempat tambah order lagi ...
 ini pulak pada 10hb Nov, sebenarnya aku tak amik order sebab ade meeting Sophie di Banting, ni pon aku buat sebab ade permintaan, ade customer baru dan repeat customer ...
order akan datang , aku baru upload gambar buku hijau kat atas tu, ini laa yg baru order .. ade beberapa nama aku x masukkan sebab tak confirm lagi ... Alhamdulillah, syukur ...
.
.
.


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome