December 2, 2008

❤ 02 Disember 2008

Hari ni beshday aku tp rasenye mcm x rase aper laaaaa .... yg ingt beshday aku rini ialah si Megat sorang jer ... dia yg wish beshday kat aku ... tp si dia ...? Sedih lah pulak rasenye bila ape yg kita harapkan tidak dapat plak .... Biasenye waktu lunch dia balik n lunch same2 kar cc ni ... tp hari ni batang hidung pon x nmpk ... hrmmm .... dia lupe ker ...? tp smlm bleh plak dia ckp 'esok bestday awk kan yang' ... tak tau lah ...

So, dlm aku menung2 mengadap kedai roti n ABC abg Rahim nih ... bley aku fikir, sepanjang hidup aku selama 27 tahun ni ape perkara yg dah pernah aku lakukan .... Apakah perkara positif n negatif yang aku dh buat n apakah pencapaian tertinggi aku ... dan akhir skali apakah kebaikan dan kejahatan yang dah pernah aku buat kat orang sekeliling aku nih ...

Pening juga pale aku nih smpi tahap migrain bila fikirkan semua tuh .... Kini, aku mencari kelebihan n kekurangan yang ada dalam diriku ini ... Aku perlukannya supaya aku dapat memperbaiki diri yang sememangnya banyak kekurangan . Aku perlukannya supaya aku di senangi oleh orang2 yang berada di sekeliling aku nih dan aku perlukannya untuk memohon keredhaan dari Allah swt ....

Tak tau lah ape plan hari nih ... 'hang' jap pale otak aku nih ... biarlah klau dia x ingt pon aku biarkan jer lah ... hrmmmm ....


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome