December 3, 2008

❤ Si Pencari Siput Sedut

Hujung minggu yang lalu aku bersama hubby g mencari si seput sedut kat belakang Sekolah Tamil Gadong , pergi bersama adelah member2 hubby iaitu c udin, c pejal , c saleh , kak lang , ani n kengkawan sekampung yang lain .... Petang tu aku amatlah boring kat dalam cc nih ... semak dgn masalah ... than aku call hubby ajak g dating lah kan .... bosan beb duk dari pagi .... so hubby cakap dia nk mencari siput sedut bersama rakan-rakan seangkatan yg lain ....

Yeah!!!! nak itot nak itot .... hrmmm ... tp jawapan yg aku dpt sgguh mengecewakan ... my hubby x kasik coz x de pompuan yang pergi lagipon nak malam .... huhuhu ... aku nk itot jugak hehehe mcm budak kecik yg nak itot abah nye g kedai sbb dia nak beli jajan hehehe ....

Finally, dia akur n bagi jugak aku pergi ... miahahaha ...

My hubby basuhkan kaki aku kat sebuah lombong terbiar ... hehehe terharu sgt ... bila dia dgn lembut menggosok jari2 kaki aku coz terkena lumpur ... tp dlm terharu tu takut jugak kalau2 kaki aku kena gigit dgn ikan pirana ... maklum lah waktu nk malam kan dh tu kat lombong plak tuh .... Alhamdulillah bersih n selamat ... Thanz awak ....
Lorrr ... tgh bosan sgt tggu hubby kat tepi belukar coz dia x bg masuk bila dia tgk kaki aku dh calar balar terkena ranting .... bosannya smpi terambik gambar senget hehehe

Kesian plak tgk hubby g cari siput sedut sorang2 ... dh mcm rupe org asli gapin ajer hehehe ( jgn marah..... )

Nak keluar dh dr belukar tuh coz hubby cakap tmpt x strategik .... mane de siput kat sini siut tol c pejal tuh .... bg lokasi salah .....


Seekor siput sedut yg aku kutip di tepi belukar ...

Si Pencari siput sedut yg berbaju biru ittew ....



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome