December 6, 2008

❤ Jangan Main Gila

Entah ape yg sedg aku fikirkan skrg nih ... blek dr kerja kami anak beranak berbincang tntg kakak aku yg kerjanye asek nk m'amuk ajer ... x abes kat umah dia m'amuk pulak kat cc aku ... malu beb bile teringat balik ... bley nyer dia halau customer2 aku yg tgh layan internet .... Bila aku kenangkn balik kejadian tuh aku rs kakak aku mcm dh tak waras ... hilang pedoman ... melawan ckp mak aku ... kesian kat mama dr dulu asek tahan sabo jer melayan karenah kakak aku tuh ... dh puas berubat ke sana sini tp kelakuannyer semakin menjadi-jadi plaknyer .... dh buntu bile fikirkannyer ... so kami adek beradek ingtkn nk tempatkn dia kat Pusat Pemulihan Akhlak jer ... biar derang ajar siket cam ne nk ubah sikap dia supaya lebih positif n hormat abah n mama aku ...

Tp aku pulak yg x smpi hati ... bayangkanlh bley nye plak dia g gunting2 baju aku tuh , gmbr2 aku semua di koyakkan ... n yg paling sedih bile potret yg Affiz lukiskan utk aku turut di koyakkan .... barang dlm cc aku nih habis hancur di pecahkan ... puncanye coz Affiz persoalkan bf dia bile nk datang meminang kakk aku tuh ... dan yg buat punca adelh faizal ... bf akak aku yg x leh pkai tuh ... penipu ... mama pon dh x ske dia ...

Sebelum ni pon mmg dia slalu m'amuk tp x lh seteruk macam nih ... aku tau dia tertekan dgn c faizal tuh .... mmg 1 day klau aku jmpa dia tau lh cam ne aku nk ajar .... Disebabkn dia kami anak beranak hidup x tenteram ...

Buntu mmg buntu bila difikirkan kembali ... so mlm td aku jmpa Affiz utk tenangkan fikiran n minta pendapat ... ape perkara yg perlu aku lakukan ... Mmg kakak aku dh buat aku mcm2 .... maki hamun , menyumpah , barang2 aku di pecahkan n byk lagi lh ... tp entah kenapa aku masih bley bersabar ... aku x smpi hati nk balas balik ...

Than, aku ajak Affiz g makan burger kat stall Azam ... iaitu rakan aku ms keja di J & E Hall suatu ketika dulu ... Burger dia mmg x leh lawan dgn mane2 tmpt pon ... mmg fresh n cukup rs ... tu yg aku smpi leh g banting mlm2 semata2 nk mkn burger dia tuh ... hrmmmm ... Azam mmg ramah n ske buat aku gelak ... tu yg aku ske berkawan dgn dia ... Dulu ms di J & E kami tak bertegur sape pon ... n sbnarnye dia tu secret admirer aku ms kt tempat keja ... yerlah dh lh handsome n macho n aku x suspect pon dia tu 'Org Jawa' ... n aku x suspect pon akan jd kawan dia ... dia pon sbnrnye secret admirer besfrenz aku c Zee ... hehehe ...

So bile aku dh hbs makan ... Affiz masuk ke dlm kedai utk bayar harga air ... Azam bley dekat dgn aku n cakap ... " Wa ko skrg makin tambam lah, naseb baiklah aku dh kawin klau x aku tackle ko smpi dapat ..." Than aku balas balik ... " ko jgn memainlah zam " , "Betol wa aku x ckp main2 nih" ... huhuhu ...

Actually Azam br je kawin sebelum bln puase hari tuh .. aku g jugak umah dia kat Tanjong Karang dgn Zee, K'own n Samsul ... hrmmm ... bile ingt balik mase baru2 kenal dulu pernah juga kami main sms ... dia penah ckp dia ske berkawan dgn aku ... n 1 mlm tuh lepas dia hbs menjual kul 2 am ... bley dia bg sms kat aku n tulis ... 'Wa ni klau peluk ko ni mesti best mcm peluk teddy bear hehhehe' ... Ui haii ngeri aku bile pepagi buta dia hntr sms mcm tuh ... tp aku x layan sgt lah , coz aku rs x mgkin dia pilih aku ... aku tau sape diri aku lah ... x match dgn dia ... hehehe ... Hrmmmm ... Azam, azam .... Pepon mlm td aku mmg betul2 Hepy hilang siket tekanan bile Affiz ajak g jejalan naik Nouvo LC nyer ...

Bile agaknye masalah aku nk selesai yer ...




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome