September 8, 2010

❤ ABah Masuk ICU ❤


Hari ni aku memang tak de mood nak keja .... cian budak2 kat libbrary ni aku tak layan sangat, tidak lama kemudian abg sas dtg libbrry dan beritahu abah dah di bawak ke Hospital Kelang dgn ambulans .... hulks????

Kebetulan, hubby pon balik keja lalu aku terus bungkus2 keperluan dan terus pegi HTAR... kak ila dan abg sas dan sedia menunggu di wak kecemasan .... Ya Allah ... kami semua menangis lihat keadaan abah... nafas nya lagi kuat sampai berbunyi2 .... x sanggup dah rasanya tengok keadaan abah, kenapa makin teruk ...??

Tidak lama abah di wad kecemasan, abah di hantar ke wad ICU ... aku mcm dgr tak dgr bila doktor ckp abah kena masuk ICU .... subhanallah, hanya Engkau saya yang ku ingati pada masa ini... kembalikan lah kesihatan ayahku .... Ya Allah.

Sampai di wad ICU, doktor ckp abah ade suspek denggi dan paru2 ada kuman mungkin kesan dari merokok ... Abah duduk didalam bilik ISO 1 ....


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome