September 21, 2010

❤ Pakej HoneyMoon


Lagi 3 bulan 1st anniversary kami ... hampir setahun kawin blom lagi g honeymoon .... besh ke honeymoon...?? hihihi ... entahlah, lepas kawin ade je keja nye ... macam2 , blom lagi hal family ... bajet plak asek lari aje susah btol nak kejar .... tp, aku mmg tekad 1st anniversary ni nak ajak hubby g honeymoon .... dan dia pon dah setuju, Alhamdulillah .... meh sama2 pasang angan2 mane nk g bersama couple kite kan ...??


1st place dalam angan2 aku nk g Pulau Tioman ... ramai gak la yg bagi cadangan g pulau tu ... tempat yg mendamaikan . Bila aku survey ok gak tempat tu ... romantik n etc ... ish mcm x sabar je nk g situ ...
2nd place dalam angan2 aku nk g Tasik Dayang Bunting kat Langkawi ... Ade sorg member bagi cadangan . Dia ckp, klau g situ klau kite berhajat nak 'baby' insyaAllah boleh ... ermmm... btol ker ...?? mmg kami x sabar nk ade baby .... tp, takut kecewa je pulak nye ... tp, x salahkan mencuba..?
3rd place dalam angan2 aku adalah kat Port Dickson, kat Avillion Admiral .... member aku yg sorang plan nk honeymoon kat situ. Dia ckp, kat situ mcm kat Perth, Australia ... wow! bila aku tgk web dia , mmg btol laa lagi pon x la mahal sgt... tmpt pon dekat kan...

Aduyaiii pening2 mane satu tempat nk g ...? Nnt la bincang balik dgn hubby mane satu tempat yg sesuai n besh yg boleh tinggalkan kenangan manis buat kami ...





♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome