June 15, 2010

❤ Mimpi Nama Anak

Hari ni genap 7 bulan aku berkahwin... kami teringin sgt nak ade baby ... ape perasaan tu huh ...?? mesti besh kan ... hubby plak bila aku dtg bulan aje dia mengeluh ... 'hmmm ... datang bulan lagi ...' sedih aku tau bile dia ckp mcm tuh .... nk wat cam ne klau itu masih bukan rezeki lagi ...

Orang sekeliling pula masih sibuk2 menanye, dah ade ke belum .... siap pegang2 perut aku lagik ... sabar je lah di saat aku hadapinya ... tp, mggu lepas aku ade pening2 n loya2 ... tp tak pasti lagi lah dah ade ke x coz aku x g check .... x nk berharap, nnt aku jugak yg kecewa ....

Kelmarin, hubby ade dapat mimpi yg dia ada mimpikan 2 nama yang ditulis di dinding ... nama tersebut adalah:
1- Adrian Miqail Aqasha
2- Adriana Mimi Syakila

tak tau ape maksud mimpi tersebut ... sepupu aku zura pon, kate nye suami nye ada dpt nama Nur Shapawi ... tp smpi skrg pon masih xde pape lagi hrmmmmm....


♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome