June 16, 2010

❤ Period



Aku ingtkan ari tu ade loya2, sakit2 pale ... nak ade isi, tp sangkaan aku meleset ... pagi2 lagi lepas hubby g keja, aku tgk rupanye aku period plak nye ... hmmmmm ... nk btau hubby tase serba salah plak, takut hubby x de semangt nk g keja .... last2 aku pendam je dulu ....

Dah tu, nk g keja pon xde moog... dgn senggugut lagi , aku mintak masuk lmbt siket rini ...
Alhamdulillah, bila hubby balik aku btau dia ... mmg ade sedikit keluhan, tp hubby dgn tenang menjawab bahawa kite blom ade rezeki lagi ...



♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

3 comments:

blackroses said...

xper cuba lagi....

.:: Waffiz ::. said...

itu lah tu ogy .. aku ingt nk g berurut la takut peranakan aku jatuh ... yer la mase muda2 dulu aktif sgt kot hihihi

blackroses said...

jangan selalu sangat urut..selalupun tak elok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome