June 26, 2010

❤ Jom Exercise!

Lepas kawin ni, beriya betol hubby nk main besi ... nak naikkan shoulder ... nk wat muscle la ... nk mcm2 lah .... hubby x nk kurus kerempeng ... huk alah ... layan kan aje lah ... tp, aku mmg dh berterus terang dekat hubby yg aku mmg x suka lelaki yg berotot2 ni lebih2 lagi klau dh body mcm malek noor , mmg aku x berkenan .... pernah suatu ketika dulu, ade org nk berkawan dgn aku, mula2 tu aku leh terima tp, bila aku tau dia ske main besi, pastu badan dia pon dh berketak semcm aje ... dh aku x nk berkawan lagik ... x minat la beb! ...

Baru2 ni hubby ajak temankan dia g gym kat Banting ... layankan aje lah ... bosan tu bosan la kan, dh la semua jantan ... hmmmmm

1st utk panaskan badan kena main beskal dulu ... cam ni, aku pon leh wat ... hihihi







see...???
amboi... berpeluh ketiak... hihihi




♥Terima Kasih Sudi Baca Dan Komen Corat Coret Acik Wawa ♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Fully Design By Cik Rose Cute | For ADEK M@NJA 2013 ©| Best View: Google Chrome